Sven-Erik Alhem

Kommentera

Logga in för att kommentera.

Saknar du ett login? Registrera dig här.

5 kommentarer

Stenbocken • 20 december, 2009 at 17:58

Flygförsening

Jag håller med SEA.
De har helt glömt bort servicen!
Kan det bero på att det är ett lågprisbolag?

Svara
Stenbocken • 20 december, 2009 at 17:58

Flygförsening

Jag håller med SEA.
De har helt glömt bort servicen!
Kan det bero på att det är ett lågprisbolag?

Svara
10011 • 21 december, 2009 at 00:39

Hel okej

Jag är riktigt imponerad över hur behärskade folk ändå lyckas hålla sig. Skulle jag sitta i femton timmar utan mat, antagligen bara en väntebänk att sitta på och med varierande information innan en representant för flygbolaget dök upp – ja då skulle denna få höra ett och annat.

Är det fel? Nej. Det är fel att inte reagera kraftigt i ett sådant läge.

Svara
korall • 22 december, 2009 at 00:33

Annat

var det på sjuttiotalet när man flög, och fick all tänkbar service, de värmde vällingflaskorna, och barnmaten, och vi fick alltid de mest bekväma stolarna längst fram i flyget med plast för alla armar -och ben och pickpack, de tom serverade varma tvättlappar efter måltid och innan ladning. Gratis vin – och all service inkludert. Fortfarande tycker jag många bolag i Norge har mkt fin service – och är noga med sina avgångstider, senast jag flög med dem, det var SAS, hann jag knappt innanför säkerhetskontrollen förrän det pep i min mobiltelefon, det var SAS – som önskade mig välkommen – med avgansgstider – och andra upplysningar etc direkt på mobilen.

Svara
korall • 22 december, 2009 at 00:46

Under en snöstorm

med landing i chicaco, där snöstormen redan stängt en ladningsbana, fick vi också fullservice, vi missade sista flyget till sydstaterna för kvällen, de bokade upp oss på mkt bra hotell, bil kom och hämtade oss, körde oss till hotellet, hämtade nästa mrogon – efter en riktig frukost med pannka och lönnsirap, och honung – bagaget var redan på plats när vi landade nästa dag, egentligen berodde förseningen på mig, då de lovat invänta oss, vilket också var ett faktum,men jag glömde, i all stress, min bag i säkerheteskontrollen, vilket var flera miles tillbaka, fick ett aktivt val att åka med dem – och eller boka om – och invänta bagen vid första flygning nästa morgon, men då jag behövde den under kvällen, avstod jag – . Helt suverän service!

Svara

 

ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:

Sven Erik Alhem på Twitter

ANNONS:
ANNONS:

Kategorier

Senaste kommentarerna

ANNONS:
ANNONS:
Senaste nytt
MRMADHAWK
ANNONS:
MEST LÄST I DAG
NÖJE
ANNONS:
SPORT
DAGENS WEBBFRÅGA

Har du en blogg?

Tack för din röst!
Du har redan svarat på frågan.
Visa resultat
Snittbetyg:
Annons:

Har du en blogg?

TÄVLING
WEBBTEST
ANNONS:
WEBBTEST
Mest delat i dag
WEBBTEST
WEBBTEST
WEBBTEST
WEBBTEST
ALLSVENSKAN: LARSSON & WALL
HANDBOLL
KRÖNIKÖRER
KVÄLLSPOSTENS NÖJESKRÖNIKÖR
BLOGGAR
BLI UNGDOMSFÖRSÄLJARE
MEST SETT I DAG
TIPSA KVP
MEST LÄST – KVÄLLSPOSTEN SPORT
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS:
ANNONS: